Härliga onsdag

Cyklade hem till halv fyra, var verkligenn super trött, tog en liten tuplur på 15min. Nu är jag fylld med energi igen och kan ta tag i provläsningen. Ikväll ska jag vara riktigt riktigt effektiv, är ensam hemma då alla andra åkt iväg till simhallen. Sm- i simning förjar nämligen idag och den hålls här i Vasa. Gissa vad jag ska fota i helgen?

Simning… 😉

Men före jag ska tag i läsningen ska jag äta denna goda middag som jag fixade ihop. Hittade perfekta ingredienser från frysen, allt på stekpannan och så var det klart, mums.

1 Älskar att krydda maten lite (dock inte alls starkt), känns ju lite små lyxigt när vi har så många olika att välja på. Min favorit är Chicken and steak. Den innehåller peppar, tomat, coriander, lök och någon ört..?2 Kyckling, frysna grönsaker och sallad3 4

Leave a Reply

