Resultatet

redigeradfrukost kopieraSå här blev resultatet från min lilla “frukost fotografering” att se ut. Min vision var att skapa “den perfekta lördags-starten” alltså frukost på sängen.

Jag scrollade genom min blogg lite och märkte att utgående från mina senaste inlägg skulle man kunna tro att jag driver en mat blogg. Vill påpeka att det gör jag faktiskt inte men till mitt försvar kan jag tillägga hur ofantligt roligt det faktiskt är att fota saker som man kan beskriva med ordet mums, visst?! Med tanke på omständigheterna skulle det kanske vara mer än passligt att jag gjorde ihop ett litet tips inlägg gällande just mat fotografering? Saker som JAG brukar tänka på (obs, vill pointera att jag inte är något proffs) det skulle väl vara kul?  Ska se om jag hinner fixa ihop ett inlägg under  kommande vecka! 

Leave a Reply

