Sunny…?

ellcollage1

Vart försvann solen? Jag som igår före jag la mig planerade att ta fram cykeln och köra årets första tur idag, i hopp om lika fint väder som igår kväll. Istället vaknar jag upp till värsta tornadon (okej, kanske nu int riktigt). Regnet öste ner (… där överdrev jag igen, vi rättar…). Det regnade, och min cykeluttflykt fick bli ett minne blott. Bilderna är från i fredags, då när solen faktiskt sken.

Idag hade min fammo äntligen bestämt sig för att uppgradera sin låda (som vi kallar det obs läs laptop). Min pappa meddela fem minuter innan vi skulle åka att jag också ska följa med, min tonårshjärna grips av panik att måste åka iväg med smutsigt hår, ibland tycker jag synd om mina föräldrar som behöver vara med om mina humörsvägningar. Löste förresten problemet med att lägga håret i en hästsvans, haha. Vi åkte till gigantten och hon valde en ny padda. Efteråt åkte vi hem till henne och installerade en del nödvändiga appar. Jag fick vissa henne hur hon använder facetime och att fotografera med kameran.

Under eftermiddagen åkte vi till gymmet med mamma, det blev ett vanligt spinnbodypump pass. När vi var där märkte vi att de haft öppet hus under dagen. Härligt tänkte jag, gratis bulla och saft efteråt. Hoppas ni haft en trevlig lördag, nu blir det Mello mys!

//The whether have been awful today, windy and rainy. During the day we have helped my granny to buy a new ipad  and show her how to use it. Me and my mum went to the gym in the afternoon. Summary of my day. Hope you had a nice saturday, love!

One thought on “Sunny…?

Leave a Reply

