I’m worried

miiiico1miiiico2  

Jag börjar bli riktigt orolig över våran lilla skrutt. Hon har varit riktigt trött de senaste dagarna. Vanligtvis möter hon mig alltid vid dörren när jag kommer hem, idag låg hon på golvet (!) i mitt rum och sov, och lyfte knappt på huvudet när jag skulle se hur hon mår. Men hon vissar ändå inga tecken på att ha ont någonstans. Stackars liten… som tur är har vi tid till veterinären på fredag (hon ska få sina tänder fixade) så då kan vi fråga råd där. 

Bilderna är förresten från december.

// I’m getting really worried about my little honey. She has been really tired the last few days. Usually she always meets me at the door when I come home, today she just lay on the floor (!) In my room and slept, and barely took her head up when I tried to see how she was feeling. Fortunately we have time to the vet on Friday (she’ll get her teeth fixed) so we can ask for more advice there.
The photos are by the way from December.

7 thoughts on “I’m worried

  1. Elin says:

    Jättesöt voffe! 🙂 Hoppas att h*n blir bättre, låter inte alls kul! 😦 Man blir så rädd när det gäller sina djur, man vet ju inte vad det kan vara, sen att dem inte kan prata och berätta vart och om dem har ont…

    Sv; Hejsan 🙂 ja det tycker jag, i början tänkte jag “vad är det för emoji” men numera använder jag den ofta och till många meddelanden och uttryck 🙂
    Haha den är skön den! Kram

    Like

Leave a Reply

