Welcome spring



Oddmollys vårkatalog landade i våran postlåda idag, och oj vad mycket fint Det fanns i den men framförallt fick jag ännu mer längtan till våren! Personligen tycker jag att vintern skulle få vara över nu… då vädret är som det är.

Bakom första bilden kan ni skymta lite av en skolbok, nämligen imorgon har jag engelska prov. Ska försöka fortsätta att läsa det sista nu förrän jag går och lägger mig. Kram

//Oddmollys spring catalog landed in our postbox today, and oh how the chlotes were so beautiful but above all, I began to crave even more fore spring! Personally I think that winter could be over now … when the weather is as it is. Behind the first picture you can glimpse a bit of a textbook, namely tomorrow I have English test. I Will try to continue to read a little bit more now, before I go to bed. Hugs

Leave a Reply

