On the road –> Turku



Hej på er! Här är några bilder på mig precis innan jag for hemifrån. Har helt glömt att berätta att jag åker till Åbo idag. Kommer tillbaka hem på söndag.

 På första bilden syns det att jag varit förbi säde (en inredningsbutik här i Vasa) och hämtade en liten gåva som jag har med mig. Vi hörs när jag kommit fram.

//Hello to you! Here are some pictures of me that I took this morning. I have totally forgot to tell you that I am going to Turku today. I will be back on Sunday. 

On the first picture you can see that I went in at Säde (a interior shop here in Vasa) and bought a little gift that I now have with me. See you later.

Leave a Reply

